2011. június 27., hétfő

Könyvtár - előtte és utána

Tanítás szempontjából a tavaszi félév kicsit könnyebb volt mint az őszi, helyette oktatáselméleti, mások által is érthető tematikakidolgozós kérdésekbe áshattam bele magam.
És folytattam a hagyományt. A félév elejét általában az előzetes tudás felmérésével kezdem. A hallgatók önbevallás útján elmondják, hogy volt-e már könyvtárhasználat órájuk, és mit is várnak tőle; valamint 5 szóra asszociálnak a könyvtárral kapcsolatban.
Idén asszociáltak a félév elején és a félév végén is. A különbség eléggé szembetűnő.
A félév elején:












A félév végén:











Ez még csak a nyers, a hallgatók által írt szó szerinti kifejezések halmaza. Így pl. a félév eleji listából a csönd és a csend 2 külön mezőt alkot, de még így is dobogós a csend.
A félév végi lista pedig egy kicsit a kurzus kritikája is, de láthatók benne a félév kiemelt témakörei és/vagy ami a leginkább meghatározó volt számukra. 
Részletesebb értékelés, a fogalmak egységesítése később jön még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése