2015. május 21., csütörtök

8 év versus 8 hónap

8 évig dolgoztam egy munkahelyen, könyvtárosként.
8 hónapja dolgozom egy másik munkahelyen, ahol csak alkalmazom a könyvtáros ismereteket, de nem vagyok könyvtáros.
A munkahellyel nem csak munkakört, hanem várost is váltottam, ennek ellenére ez alatt a 8 hónap alatt többször hitték azt, hogy nem váltottam, és futottam össze olyannal, akit az előző helyről ismerek:
  • törzsolvasót láttam sétálni a járdán
  • oktatóval - akit az MTMT kapcsán ismerek - futottam össze a bicikliúton
  • volt hallgatóimmal találkoztam könyvtári ruhatárban (annyira akkor mégsem volt haszontalan a könyvtárhasználat óra, amit tartottam nekik :-)
  • megkérdezték, hogy ki foglalkozik egy szintén elment kolléga helyett egy területtel (nem tudom, mert ő dolgozott ott tovább, 8 nappal)
  • gratuláltak nekem, mert a volt munkahelyem díjat kapott
  • megkérdezték mi újság ott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése