2019. december 20., péntek

Zöld könyvtár

avagy a konferencián kapott repicuccok újrahasznosítása

Az MKE 47. Vándorgyűlésén a konferenciacsomagban volt egy esernyő, a vándorgyűlés logójával, valamint a névtáblákhoz is sötétkék alapon, a konferencia nevével ellátott nyakpántot adtak. A nyakpántot 3 napig használtuk, az esernyő tovább bírta.
De már egyik sem használható eredeti funkciójában. A zöld könyvtár jegyében bevásárlózsákokat varrtam belőlük:
  • az esernyő vázáról lefejtettem az anyagot, kimostam, majd zsákokat szabtam belőle
  • a nyakpántot a tüllből varrt zöldségzsáknál a behúzóhoz háznak használtam.
Így már évek óta használjuk őket.

Természetesen erre a vándorgyűlésre is biciklivel mentünk, sőt nem csak eltekertünk Szolnokra, hanem a városon belül is használtuk a bringákat:
https://konyves-konyvtaros.blogspot.com/2015/07/az-elso-vandorgyules.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése