2012. július 17., kedd

Akkor és most

Megtaláltam a 2005 tavaszi félévében hallgatott kurzusom, a Könyvtár-pedagógia jegyzeteit. Furcsa, abból a szempontból, hogy azt tartalmazza, amit most csinálok.
Akkor:
Most:
Moodle-ban tanultam, azaz érhettem el az anyagokat
Moodle-ban tanítok és érik el a hallgatók az anyagokat
óravázlatot készítettem közoktatásban, könyvtári szakórára
óravázlatokat készítek felsőoktatásban, könyvtárhasználati órákra
bevezetésként asszociációkat kértem a diákoktól előzetes tudásuk felmérésére
a hallgatóktól a félév elején kapott asszociációkat rendezem egybe és elemzem
instrukcióként kaptam, hogy elektronikus dokumentumra való hivatkozásnál tüntessem fel az url mellett a dokumentum címét, szerzőjét... is
instrukcióként adom, hogy a hallgatók hogy elektronikus dokumentumra való hivatkozásnál tüntessék fel az url mellett a dokumentum címét, szerzőjét... is
javították a bibliográfiámat
javítom a leadott bibliográfiákat
a NAT-ot olvastam a kompetenciák és a tudás miatt
a NAT 2012-t olvasom a kompetenciák és a tudás miatt

És mindez nem szakos, hanem "csak" tanárképzős óra volt. Az egyetlen, ami könyvtári szakmódszertannal foglalkozott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése