2015. július 31., péntek

Az első vándorgyűlés...

amikor
  • szabadságot vettem ki
  • magam fizettem a részvételem
  • nem csak az odaúton, hanem a városon, Szolnokon belül is használtuk a bicikliket
  • bár volt 0. nap, de nem voltunk ott
  • kedden még dolgoztam, csak utána indultunk el biciklivel
  • nem Bellával tekertem
  • találkoztam volt munkatársaimmal
  • nem voltunk egy könyvtárlátogatáson sem
  • nem egyeztettem előre, milyen előadáson veszek részt
  • a délelőtti szekcióban kb. minden szekcióban csak egy 1 előadást hallgattam meg
  • a szokásos mongúzon kívül más repiajándékot nem hoztunk haza (kivéve, ami a konferenciacsomagban alapból benne volt)
  • az útvonalat nem Painttel rajzoltam, hanem a GMaps útvonaltervezőjével.
Az ötödik vándorgyűlés, amikor
  • biciklivel tekertünk helyszínre.
Az idei útvonalunk, kényelmes városnézős, előtte dolgozós szakaszokkal:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése